blog jako forma promocji sklepu
Świetnym sposobem na promocję własnego sklepu internetowego jest blog. Wcale nie trzeba być zawodowym pisarzem czy dziennikarzem, żeby móc prowadzić własnego bloga. Blog jest trochę jak pamiętnik, więc na dobra sprawę może go prowadzić na prawdę każdy. Można na nim zamieszczać wpisy dotyczące działalności sklepu, nowych funkcjonalności, rabatów, promocji aktualnych konkursów itp oraz inne rzeczy jak np., jakieś nowości z rynku e-commerce, porady itp.

To bardzo fajne narzędzie do przyciągnięcia i zaangażowania klientów. Jeśli ktoś całkiem czuje się nie na siłach a bardzo chce mieć bloga sa profesjonalne agencje które zajmują się tym. Ale to wiąże się z kosztami - co zwłaszcza na początku rozkręcania działalności może być poważną przeszkodą, a poza tym kto zna Twój sklep i twoich klientów lepiej niż Ty sam.

Poza tym jest dużo zupełnie darmowych platform do prowadzenia blogów....min. wordpress.

osobiście osobom planującym założenie sklepu mogę polecić blog http://www.pierwszysklepinternetowy.pl/. Dużo ciekawych porad, sam chętnie na niego zaglądam...


  PRZEJDŹ NA FORUM