| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Propozycja zmian:Proponuje dodac nowa zakladke, w mysl... | |
| | Piotr | 15.10.2008 13:36:42 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 76 #166324 Od: 2008-3-26
Ilość edycji wpisu: 1 | .. przepisow prawa handlowego, na kazdej stronie powinien znajdowac sie regulamin sklepu, niestety nie wszyscy stosuja sie do tego wymogu. Dodanie nowej zakladki na pasku sklepu ulatwi Klientom zapoznanie sie z regulaminem. Zauwazylem, ze niektore sklepy podaja swoj regulamin w zakladce "o sklepie-kontakt", uwazam jednak ze tak istotny szczegol powinien byc wyrozniony i łatwo odnajdowany przez Klienta.
Propozycja druga: Chodzi o wyróżnienie opcji danego przedmiotu - wstawiajac nowosc do sklepu, przez okreslony przez nas okres czasu przy produkcie pojawia sie informacja "NOWOŚĆ", mozna rowniez wyszczegolnic opcje "PROMOCJA". Zdecydowanie brakuje w sklepie opcji "PRZECENA" lub "WYPRZEDAŻ". Chcialbym zauwazyc, ze niektore towary po pewnym czasie staja sie mniej atrakcyjne, chocby ze wzgledu na cene lub okres, jaki sa dostepne w sklepie a ktore przydalo by sie sprzedac po obnizonej cenie...
Prosze o kosultację. | | | Electra | 10.11.2024 21:06:54 |
|
| | | admin | 15.10.2008 18:06:01 |
Grupa: Administrator
Posty: 249 #166439 Od: 2008-2-29
| Co do pytania pierwszego istnieje możliwość stworzenia w systemie dodatkowej podstrony i podlinkowaniej jej w dowolnym miejscu (nagłówek, stopka, strona główna, menu boczne) która zawierała będzie regulamin sklepu.
Co opcji wyprzedaż nic nie stoi na przeszkodzie aby stworzyć taką kategorię i towary przeznaczone do takiej formy sprzedaży można przenieść do takowej kategorii - tak to jest rozwiązywane w większości sklepów internetowych. | | | Piotr | 16.10.2008 00:42:53 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 76 #166762 Od: 2008-3-26
| Dokładnie w ten sposób np. ja mam to ujęte w tej chwili, uwazam jednak ze zakladka na pasku (w przypadku regulaminu) byla by non stop widoczna dla Klienta, ktory w kazdej chwili moglby jednym klinieciem zapoznac sie z nim, nie szukajac specjalnie odpowiedniej strony. Mowie to na wlasnym przykladzie, gdzie w menu bocznym umiescilem informacje o kosztach przesylek, a ludzie przed dokonaniem zakupu prawie non stop pytaja o te wlasnoie koszta... Jesli chodzi o wyprzedaze, rowniez stworzony mam taki dzial, jednak i tu uwazam, ze po pierwsze taki asortyment znajdowal by sie w swojej macierzystej kategorii oraz wyrozniony by byl na poczatku strony z odpowiednia sygnatura, tak jak PROMOCJA, jednak użycie slowa promocja nie jest rownoważne z wyprzedażą np. końcówek...
Pozdrawiam i dziekuję za ustosunkowanie sie do mojej propozycji. Piotr S.
| | | nemhain | 02.11.2009 14:07:44 | Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 20 #354387 Od: 2009-11-2
| Podciągam wątek, moim zdaniem brakuje zakładki "regulamin" w górnym pasku sklepu. _________________ www.maminek.pl | | | nemhain | 13.06.2010 17:47:16 | Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 20 #545372 Od: 2009-11-2
| Podciągam wątek! Przecież dla administratora zrobienie na pasku "regulamin", "koszty przesyłki" to chyba nie jest problem? _________________ www.maminek.pl | | | Multiversum | 21.06.2010 15:08:24 | Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Poznań
Posty: 4 #549129 Od: 2008-4-18
| Można zrobić to w sposób widoczny na stronie mojego sklepu. http://www.multiversum.abc24.pl/
Jeżeli będziesz potrzebował kod html do tego daj mi znać mail`owo. | | | Piotr | 04.01.2012 23:38:26 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 76 #833008 Od: 2008-3-26
| Witam Kolejne propozycje zmian:
1. Zdarza sie, ze Klienci zwracaja zakupiony towar. Maja jak najbardziej do tego prawo i w zwiazku z tym, przydala by sie opcja na zasadzie "odrzucenia zamówienia", ale juz po zaznaczeniu opcji wyslania - zrealizowania zamówienia. Uzasadnienie: Klient dokonuje zakupu, placi za towar, towar zostaje wyslany, Klient otrzymuje towar - zamówienie zostalo zrealizowane i w systemie sklepu to zamowienie zostaje odznaczone jako "zrealizowane" Do 10-ciu dni Klient ma prawo zwrocic towar bez podania przyczyny i taki towar zwraca. Wtedy nie ma mozliwosci odznaczenia w sklepie, ze taki towar zostal zwrócony (w dalszym ciagu w sklepie widnieje jako zamówienie zrealizowane). Dodanie mozliwosci anulowania zamówienia (przykladowe nazwy tej opcji: odrzucenie, zwrot towaru..) oczywiscie wiazalo by sie rowniez z niemoznoscia wystawienia komentarza do takiej transakcji, w mysl zasady: nie sfinalizowane zamówienia - nie ma mozliwosci wystawienia opinii do takiej transakcji. Rozumiem, ze system sklepu nie prowadzi rozliczen na podstawie przeprowadzonych transakcji, ale taka informacja o danym kontrahencie jest wskazówka dla nas - sprzedawców, czy i ew. ile razy dany Klient dokonujac zakupu, dokonal rowniez ew. zwrotow towaru. Jest to opcja pomocna np. w przypadku, gdy widzimy, ze dany Klient dokonuje zakupu po raz kolejny w naszym sklepie i widzac wowczas jego historie zakupow, mozemy np. decydowac o przyznawaniu np. gratisów..
2. Przy zakupach i wysylkach zagranicznych, Klient nie ma możliwości wpisania nazwy panstwa. Przydalo by sie dodanie nowego pola formularza, domyslnie moglo by miec podana nazwe POLSKA, ale z mozliwscia zmiany poprzez "reczne" wpisanie nazwy panstwa. W polu "Adres:" zamienil bym rowniez kolejnosc: jest: KOD POCZTOWY / MIASTO / ULICA + NUMER DOMU proponuje: ULICA + NUMER DOMU / KOD POCZTOWY / MIASTO / PANSTWO (domyslny wpis POLSKA z mozliwoscia zmiany)
3. Po wyczerpaniu sie towaru w magazynie, stan wynosi 0 sztuk, automatycznie dany asortyment znika z oferty. W przypadku niektorych sklepow, wiekszosc towaru ma charakter ciaglego uzupelniania - powtarzalności, proponuje, zeby zamiast znikania towaru z oferty, pokazywala sie informacja np: "asortyment chwilowo niedostepny", "chwilowy brak w magazynie - oczekujemy na dostwe", "brak w magazynie - oczekujemy na dostawę". Jest to informacja dla Klienta, ze dany asortyment bedzie niedlugo dostepny w sklepie. Informacja taka mogla by byc wyswietlana obok przycisku DODAJ DO KOSZYKA.
Jednoczesnie prosze o informacje w kwestii: WŁASNA DOMENA Bezpłatna opcja podłączenia dowolnej domeny pod własny sklep oraz pomoc w jej odpowiednim skonfigurowaniu. - nigdzie na forum nie moge znalezc informacji, jak podpiac wlasna domene www.moda-mix.pl pod sklep.
Pozdrawiam serdecznie, zyczac wielu lat tak owocnej wspolpracy jak do tej pory.
Piotr Sobczynski www.Moda-Mix.abc24.pl
| | | Piotr | 05.01.2012 23:24:38 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 76 #833672 Od: 2008-3-26
| Bardzo dobra opcja jest mozliwosc stworzenia galerii zdjec dla danej oferty, proponuje jednak ustawic mozliwosc dodania wszystkich 5-ciu zdjec jednoczesnie - bedzie to z cala pewnoscia spore ulatwienie [odczas tworzenia ofert. Jednoczesnie uwazam, ze w celu zaoszczędzenia miejsca na serwerze, wielkosc zdjecia 500x500px /200kB w zupelnosci wystarcza do dobrego zaprezentowania danego artykułu. | | | Piotr | 13.01.2012 13:14:03 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 76 #839743 Od: 2008-3-26
| Kontynuując... ilosc dostepnego towaru mogla by byc widoczna przy lub pod ceną, stan "0" mogl by byc z dopiskiem 0 - np.: oczekujemy na dostawę | | | Electra | 10.11.2024 21:06:54 |
|
|
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|