NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZOBACZ MÓJ SKLEP » PROSIŁABYM O WSKAZÓWKI CO POPRAWIĆ W MOIM SKLEPIE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

prosiłabym o wskazówki co poprawić w moim sklepie

www.dzieciaczek.com.pl
  
Gabriela
21.04.2008 13:37:30
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #103423
Od: 2008-4-21


Ilość edycji Admina: 1
oj, nie za bardzo potrafię poruszać się po tym forum i dodałam temat bez treści w środku..zmieszany wybaczcie.
W każdym razie czekam na sugestie i pozdrawiam wszystkich ciepło

http://www.dzieciaczek.com.pl
  
Electra20.04.2024 01:15:59
poziom 5

oczka
  
admin
21.04.2008 17:25:44
poziom 4

Grupa: Administrator 

Posty: 249 #103503
Od: 2008-2-29
Jak dla mnie bardzo estetyczny i funkcjonalny sklep - nie ma się do czego przyczepić.

Ewentualnie pokusił bym sie o założenie profesjonalnego forum np w serwisie http://www.iq24.pl w którym poglądami mogli by sie wymieniać klienci sklepu. Forum to wyśmienita forma reklamy którą sami tworzą klienci sklepu.
  
Gabriela
22.04.2008 12:29:45
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #103882
Od: 2008-4-21
Wiesz ja naprawdę sporo siedzę przy tym sklepie, a efektów nie widać. Stąd moja prośba o wskazówkiwesoły
Forum postaram się założyć, ale przeraża mnie myśl, że jako jednyna będę na nim pisaćwesoły

Ten sam towar na all sprzedaje się bez problemu, w sklepie wogóle nie cieszy się zainteresowaniem.
Staram się promować sklep na różne sposoby: klientom z all np przy wysyłaniu e-mailem życzeń świątecznych, dodaję linki do sklepu i nic. Mało tego zrobiłam sobie największą z możliwych pieczątek i każdy list który wysyłam do klienta (ok. 20 dziennie) podbijam pieczątką z adresem mojego sklepu "www.dzieciaczek.com.pl" - pieczątka ma tusz czerwony, a więc na pewno jest widoczna na białej kopercie.
Myślę, że jest jakiś inny element, który odrzuca klientów i nie wzbudza zaufania, ale nie potrafię dojść jaki. Dziś jest 22, a ja mam 6 zamówień na sklepie. Porażka. Prawda jest taka, że mimo tego, że opłaty na abc są niewielkie, ja wciąż dokładam do sklepu, zamiast mieć z niego korzyści.
Zaczęłam sobie już myśleć, że może to wina fotek, które mam na sklepie. Nie wiem zła jakość, niekorzystne przedstawienie towaru. I jak wcześniej opierałam się wyłącznie na swoich fotach, tak teraz staram się korzystać z fotek firmowych towaru. Ale nie zauważyłam, by ten towar był kupowany chętniej. Ech...

Podzielcie się też swoimi doświadczeniami ze sprzedażą, może macie jakieś ciekawe sposoby promocji?
Pozdrawiamaniołek
  
delaRobal
23.04.2008 11:08:11
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: www.meblonet.eu

Posty: 16 #104460
Od: 2008-4-23


Ilość edycji Admina: 2
Zapomniałaś o czymś ważnym - opinie klientów. Klient przed złożeniem zamówienia w pierwszej kolejności stara się zweryfikować wiarygodność sklepu właśnie poprzez opinie innych kupujących, a gdy nie ma takiej możliwości po prostu kupi gdzie indziej. Wiem to z doświadczenia, bo sam dostarczam towar do swoich klientów i zawsze staram się wypytać jak trafili na moją stronę i co ich skłoniło do złożenia zamówienia - najczęściej słyszę że właśnie dobra opinia wśród kupujących. Czasem nawet dowiaduję się że ten sam towar mogli kupić u siebie na miejscu ale była np: niemiła obsługa i zachęceni komentarzami postanowili wydać pieniądze u mnie, nawet jeśli ceny nie były niższe niż w tradycyjnym sklepie. Tak że zachęcam Cię do włączenia tej opcji w ustawieniach, efekty będą widoczne po paru tygodniach a i zawsze to miło poczytać pochlebstwa na swój temat pan zielony . Pozdrawiam. Btw ładny sklep.

http://www.meblowy.abc24.pl
  
Gabriela
23.04.2008 13:21:40
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #104549
Od: 2008-4-21
No tak, masz faktycznie całkiem przyjemną kolekcję komentarzy lol
Chyba faktycznie je włączę u siebie. Rozumiem, że wystawienie ich nie jest obowiązkowe. Jednak czy mogę poprosić klientów którzy kupili u mnie np dwa, trzy miesiące temu o ocenienie transakcji? I w jaki sposób klient dowiaduje się, że może mi wystawić komentarz? Dostaje jakiś e-mail czy sam musi poszukać tej opcji na sklepie?
  
admin
23.04.2008 13:26:04
poziom 4

Grupa: Administrator 

Posty: 249 #104550
Od: 2008-2-29
Klient otrzymuje prośbe o komentach w chwili zakończenia transakcji - w panelu administratora w danym zamówieniu klikamy na link ZREALIZOWANE OK w przypadku kiedy mamy włączone komentarze do klienta wysyłany jest e-mail z prośbą o wystawienia komentarza oraz stosowny link gdzie bedzie mógł tego dokonać. W starszych zamówieniach można wybrać opcje ponownego wysłania prośby o komentarz.
  
Electra20.04.2024 01:15:59
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZOBACZ MÓJ SKLEP » PROSIŁABYM O WSKAZÓWKI CO POPRAWIĆ W MOIM SKLEPIE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny